Pełna logistyka
Brak znajomości języków obcych nie powinien być barierą, która uniemożliwia poszerzanie swojej działalności na rynek globalny. Wielu przedsiębiorców traktuje ją jako jeden z ważniejszych czynników, który ma wpływ na ich pozostanie na lokalnym rynku. Aby pozwolić takim firmom świadczyć usługi za granicą, proponujemy obsługę przed- i posprzedażowa klienta w czterech najważniejszych językach, funkcjonujących w sprzedaży międzynarodowej.
To kolejny obszar naszej działalności, który nie tylko stanowi wsparcie w sprzedaży w krajach Europy Zachodniej, ale również jest odciążeniem Ciebie z dodatkowych obowiązków, jakie są związane z obsługą większej ilości klientów zza granicy.
Zmiana charakteru świadczonych usług z lokalnego na globalny to duża „rewolucja” dla Ciebie i Twoich pracowników, która związana jest ze zmianą polityki prowadzenia firmy. Chcemy ułatwić Ci wejście na wyższy poziom sprzedaży, pokazując, że współpraca to jeden z ważniejszych elementów biznesu. Nasi pracownicy z obsługi klienta i call center to doświadczone i wykwalifikowane osoby z wysokimi kompetencjami językowymi, ale też znajomością technik sprzedaży. Wyróżniają się szybkością działania, umiejętnościami sprawnego szukania skutecznych rozwiązań, jak też doskonałą komunikatywnością. To dzięki takiemu profilowi naszego pracownika możemy zagwarantować Ci obsługę klienta na najwyższym, światowym poziomie.